• 86-0316-2201288
  • chiye2@chiye.net
  • Details di l'attività

CHIYE GLASS BEAD (HEBEI) CO., LTD

Tutti
  • Tutti
  • Titulu
Tutti
  • Tutti
  • Titulu
HomeProdottiS-Brilliance Glass BeadsS-Brilliance Beads per Pavement Markings Paint

S-Brilliance Beads per Pavement Markings Paint

Pagate Tipo:
L/C,T/T,D/P
Incoterm:
FOB,CFR,CIF
Min. Ordine:
1 Ton
Trasportu:
Ocean
Share:
Chat Now
  • Descrizzione
Overview
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluS-Brilliance Glass Beads

MarcaCHIYE GLASS BEAD

Abilità di Pruvisione & Informazioni Ul...

ImballaggiBULK-BAG

Produttività100,000MT

TrasportuOcean

Postu d 'OriganeCINA

CertificateISO 9001/ISO 14001/CE/KS/JIS

Pagate TipoL/C,T/T,D/P

IncotermFOB,CFR,CIF

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita:
Ton
Tipu di pacchettu:
BULK-BAG

Stu tipu di perle di vetro sò trasfurmati da materii speciali di vetro L'indice di rifrazione hè tra 1,57 è 1,60. U so spettaculu di riflessione hè superiore à quelli perline di vetro aduprati da u vetru architetturale cù a stessa rotundità è dimensioni di particella. È a rotundezza è a dimensione di e particule pò esse persunalizate secondu e esigenze.

L'arragghiu di vetraghju pò esse pruduttu basatu nantu à u standard di i paesi o di e zone, cume EN1423 / 1424, AASHTO M247, BS6088, JIS R3301 è KS L2521 etc. CY GlassBeads3

Usura perline di vetro

1. Perle di vetro sò largamente usate cum'è un novu tippu di materiale in vari campi di dispositivi medichi è nylon, gomma, plastiche, aeroespaziale, ecc. Cum'è, riempiendo additivi, amplificatori, etc.
2. Perle di vetro per a marcata di strada ponu migliorà a visibilità di e marcate di u trafficu è di i segnaletichi stradali è forniscenu e condizioni di viaghju notte più sicure.
3. Una chiazza di vetro in quantità di maghju è additivi per l'azione industriale pò esse aduprata in a superficie di l'odiu è in a superficie metallica, a superficie ùn hè micca danneggiata, è migliora a precisione di a pezza. Cum'è: hardware per metallo, plastica, gioielleria è altri oggetti di pulitura di precisione è di lucidatura, comunemente utu à a so casa è à l'internu.
4. Perle di vetro per l'artigianatu, a sabbia di vetro è perle di vetro colorate sò i materiali ideali per l'impressione di l'abbigliamento, u trasferimentu di calore di l'abbigliamento, decorazione di alberi di Natale, frutti artificiali, fiori artificiali, decorazione di a superficie d'arte artigianale, decorazione di superfici artigianali, clessidra di fabbricazione.
5. I grani di vetro di indice di rifrazione alto sò i materiali necessari per u tessutu riflettente, rivestimenti riflettenti, rivestimenti chimichi, materiali publicitari, materiali di vestimentu, pellicula riflettente, tessuto riflettente, marcatu di segni riflettenti, piste di aeroporto, cappelli, sacchi, terreni è aria ind'i attività di notte.
6. A sabbia di vetro crede di esse granulare granulare irregulare, usata per a decorazione di a superficie di u vetru, cum'è occhiali, vase, paralume, a sabbia di vetro cuparu cù i 520-580 gradi hè saldata cù u pezzu di vetro di vittura insieme, formendu una superficie solida convessa.

Micro glass beads

CY GlassBeads2

roadmarking

Highway marking

Categurie di pruduttu : S-Brilliance Glass Beads

E-mail à stu dispunizatore
  • *Sujetu:
  • *To:
    Ms. Catherine Liu
  • *Email:
  • *Missaghju:
    U vostru messagiu deve da entre 20-8000 caratteri
HomeProdottiS-Brilliance Glass BeadsS-Brilliance Beads per Pavement Markings Paint
Inviazione
*
*

Home

Product

Whatsapp

Nantu à noi

Inquiry

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà